ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ arrow ΑΡΧΕΙΟ ΑΡΘΡΩΝ Τετάρτη 10 Αύγ 2022
Μενού - Επιλογές
ΕΠΙΛΟΓΕΣ
Πρωτοβουλία για την ίδρυση του ΔΙΚΤΥΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ Εκτύπωση Αποστολή με e-mail
Συγκοινωνία - Πεζοί
Ο ΕΠΙΒΑΤΗΣ , Σάββατο, 24 Δεκέμβριος 2005

Πρωτοβουλία για την ίδρυση του ΔΙΚΤΥΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
«Ο ΕΠΙΒΑΤΗΣ»

ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΑΡΧΩΝ
   
Η Αθήνα του συγκεντρωτισμού (πληθυσμού-πόρων-εξουσίας) ασφυκτιά κάτω από το βάρος των καθημερινών της προβλημάτων.

- Δεν αντέχει τη ρύπανση, το θόρυβο, την ανασφάλεια στο δρόμο, τις καθυστερήσεις, την αισθητική υποβάθμιση.
- Δεν έχει που να βάλει τους ανθρώπους της, που να θάψει τους νεκρούς της, που να μαζέψει τα σκουπίδια της.
- Υποτιμά  το παρελθόν της και την ιστορία της και δεν αναζητά το μέλλον της.

Το αθηναϊκό μοντέλο μεταφέρθηκε ως κακέκτυπο στις περισσότερες άλλες μεγάλες και μικρότερες ελληνικές πόλεις.

Οι ρυθμοί αύξησης των τροχοφόρων στις ελληνικές πόλεις είναι τόσο υψηλοί που μόνο με πολύ ριζικά μέτρα θα μπορούσαν να απορροφηθούν οι επιπτώσεις τους. Η ελληνική πολιτεία και η κυρίαρχη νοοτροπία είναι ανέτοιμες απέναντι σε ένα τόσο σοβαρό στοίχημα για το αστικό περιβάλλον και την ποιότητα ζωής.

Η δημόσια συγκοινωνία, παρά τη μεγάλη προσπάθεια που καταβάλλεται και τα σημαντικά έργα που πρόσφατα έγιναν, υπολείπεται ακόμη από το να αποτελέσει ένα πραγματικό θεμέλιο για τη λειτουργία μιας Αθήνας του σημερινού μεγέθους και των σύγχρονων αναγκών. Στις μεσαίες και μικρές ελληνικές πόλεις είναι περίπου απούσα.

Τα μέσα σταθερής τροχιάς, βασικό εργαλείο για την αντιμετώπιση των κυκλοφοριακών προβλημάτων αλλά και για την αναδιοργάνωση και ανάπλαση βασικών λειτουργικών χαρακτηριστικών των πόλεων, άργησαν να μπουν στη ζωή της πρωτεύουσας και μέχρι τώρα –πλην του μετρό- δεν υποστηρίχτηκαν ενεργά. Η προεργασία για τη λειτουργία μέσων σταθερής τροχιάς και σε άλλες μεγάλες ελληνικές πόλεις, ενώ έχει ξεκινήσει εδώ και μερικά χρόνια, εν τούτοις ακολουθεί πολύ αργούς ρυθμούς και αβέβαια βήματα υλοποίησης.

Στην εποχή της εκρηκτικής αύξησης αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών τη βασική διέξοδο μόνο η δημόσια συγκοινωνία μπορεί να τη δώσει. Όμως θα πρόκειται για μια δημόσια συγκοινωνία που θα εγγράφεται σε ένα περιβάλλον βιώσιμης ανάπτυξης των πόλεων συμβάλλοντας στη βιώσιμη κινητικότητα κατοίκων και επισκεπτών, προάγοντας την ασφάλεια και τη φιλικότητα προς τους χρήστες. Θα είναι άνετη, προσπελάσιμη από όλους, αξιόπιστη και θα εξασφαλίζει επίπεδα ποιότητας μετακίνησης που διεκδικεί ο σημερινός πολίτης.  Θα καταναλώνει επίσης ελάχιστη ενέργεια, δεν θα ρυπαίνει και θα εγγράφεται σεμνά στο ευαίσθητο τοπίο των ιστορικών πόλεων.

- Η δημόσια συγκοινωνία πρέπει αυτή να αναλάβει κατά κύριο λόγο την εξυπηρέτηση των βασικών επαναλαμβανόμενων καθημερινών αναγκών μετακίνησης, κυρίως για εργασία και σπουδές.
- Οι συλλογικές μετακινήσεις δικαιούνται προτεραιότητας από κάθε σχεδιασμό που καθορίζει τη λειτουργία, τις συμπεριφορές και τον τρόπο ζωής στην πόλη.
- Ο πεζός έχει απόλυτη προτεραιότητα απέναντι σε κάθε άλλη μορφή μετακίνησης. Θα πρέπει να διευκολύνεται με τις κατάλληλες υποδομές που εγγυώνται την ασφάλειά του, τη κίνησή του χωρίς διακοπές και ένα ευχάριστο περιβάλλον χωρίς ρύπανση και θόρυβο. Δεν αρκούν τα πεζοδρόμια. Ότι συμβαίνει στο οδόστρωμα αφορά και τον πεζό. Η αξιοπρεπής προσπέλαση των στάσεων της δημόσιας συγκοινωνίας από τον πεζό είναι κεφαλαιώδους σημασίας.
- Το ποδήλατο, που είναι δωρεάν, γρήγορο, αθόρυβο και δεν ρυπαίνει ενώ γυμνάζει το κορμί, αξίζει ιδιαίτερης προσοχής. Η δημιουργία ολοκληρωμένου δικτύου ποδηλατοδρόμων, η ελεύθερη μεταφορά των ποδηλάτων από τα οχήματα δημόσιας συγκοινωνίας, η κατασκευή ειδικών χώρων για τη στάθμευση και προστασία τους, είναι μέτρα επείγοντα και χαμηλού κόστους.
- Η μοτοσικλέτα και το μοτοποδήλατο συμβάλλουν θετικά διότι βοηθούν την πόλη να εξοικονομεί χώρο. Ωστόσο συχνά αποτελούν απειλή για τον πεζό, προκαλούν θόρυβο και ρυπαίνουν. Η υποκατάστασή τους από ‘καθαρά’ δίκυκλα νέας τεχνολογίας θα ήταν πολύ σημαντική εξέλιξη. Ο κώδικας κυκλοφορίας θα πρέπει να πάψει να παραβλέπει την ύπαρξη του μηχανοκίνητου δίκυκλου στους δρόμους των ελληνικών πόλεων όταν πια συχνά ξεπερνά το 50% της κυκλοφορίας. 
- Η κατασκευή νέων δρόμων και ανισόπεδων κόμβων, καθώς και υπόγειων γκαράζ στα κέντρα των πόλεων  είναι μια αδιέξοδη λύση, κίνητρο για εντατικότερη χρήση του αυτοκινήτου. Τροφοδοτεί το φαύλο κύκλο του κυκλοφοριακού κορεσμού.
- Η περιβαλλοντικά και κοινωνικά βιώσιμη δημόσια συγκοινωνία είναι αναφαίρετο κοινωνικό αγαθό, δικαίωμα και στοιχείο πολιτισμού, πλάι σ’εκείνα της παιδείας και της υγείας.

Υποστήριξη της δημόσιας συγκοινωνίας σημαίνει:

- ανάπτυξη ενός πλήρους δικτύου μετρό και άρθρωσή του με τον προαστιακό σιδηρόδρομο και περιφερειακούς χώρους στάθμευσης
- ανάπτυξη ενός πλήρους δικτύου τραμ, σε αποκλειστικό διάδρομο κίνησης και με προτεραιότητα στις διασταυρώσεις. Το τραμ είναι το εργαλείο μέσω του οποίου ανατρέπεται η εικόνα υποβάθμισης της επιφάνειας του δρόμου και βέβαια η εισαγωγή του αντανακλά την άσκηση μιας αποφασιστικής και γενναίας πολιτικής με μεγάλους στόχους
- ολοκλήρωση του δικτύου του προαστιακού σιδηροδρόμου
- συμπληρωματική και τροφοδοτική λειτουργία των δικτύων λεωφορείων και τρόλεϊ ως προς τα δίκτυα των μέσων σταθερής τροχιάς
- ανάπτυξη και αποτελεσματική περιφρούρηση των λεωφορειολωρίδων σε συνδυασμό με αύξηση των δρομολογούμενων οχημάτων
- ανάπτυξη και άλλων εναλλακτικών και ήπιων μορφών συλλογικής μετακίνησης (π.χ. ομαδική χρήση του αυτοκινήτου, μικρά λεωφορεία με ευέλικτα δρομολόγια που καλούνται από τον υποψήφιο επιβάτη κ.λπ)
- αλληλοϋποστήριξη, συνεργασία και συμπληρωματικότητα των δικτύων δημόσιας συγκοινωνίας μέσω ενιαίας τιμολογιακής πολιτικής/τίτλου μεταφοράς και πολυζωνικής δομής κομίστρου, που να ευνοεί τις συνδυασμένες (διατροπικές) μετακινήσεις.
- Απομάκρυνση εκείνων των χρήσεων που επιβαρύνουν τη ζωή της πόλης  (χονδρεμπόριο, μεταφορικές εταιρίες…) στην περιφέρεια η / και κοντά σε τερματικούς σταθμούς των δικτύων σταθερής τροχιάς
- Αποθάρρυνση της άσκοπης χρήσης, έλεγχος και περιορισμός της κυκλοφορίας και στάθμευσης των αυτοκινήτων στις κεντρικές αστικές περιοχές, αλλά και της λειτουργίας των ταξί σαν παρασυγκοινωνίας και εφαρμογή κατάλληλης τιμολογιακής πολιτικής στάθμευσης που να προωθεί την μετεπιβίβαση στη δημόσια συγκοινωνία και να απελευθερώνει τον πολύτιμο χώρο των ιστορικών κέντρων ώστε να διατίθεται για πράσινο, περπάτημα, ποδήλατο και δημόσια συγκοινωνία


Οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην Ελλάδα στερούνται των αναγκαίων αρμοδιοτήτων – έχουν τις λιγότερες στην Ε.Ε. - για να αναλάβουν εκείνες τις απαραίτητες πρωτοβουλίες που μόνο αυτοί μπορούν να δρομολογήσουν για την αναγέννηση της ελληνικής πόλης

Σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μόνο μια μητροπολιτική αυτοδιοίκηση θα ήταν ικανή να χαράξει ολοκληρωμένες στρατηγικές στην πολεοδομία και τις μεταφορές

Η επιλογή σύγχρονων πολεοδομικών και κυκλοφοριακών εργαλείων με βάση την ευρωπαϊκή εμπειρία είναι μείζον και επείγον ζήτημα για τη μείωση της χρήσης του αυτοκινήτου και για την αποφασιστική επένδυση στη δημόσια συγκοινωνία που πρέπει να γίνει ανταγωνιστική, προσελκύοντας όλα τα εισοδήματα

Στον τομέα των υπεραστικών χερσαίων μεταφορών, η ανάπτυξη και ο εκσυγχρονισμός του σιδηροδρομικού δικτύου, σε συνδυασμό με την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, αποτελεί προϋπόθεση για την ισόρροπη περιφερειακή ανάπτυξη, την εξοικονόμηση ενέργειας, την ασφάλεια των μεταφορών, την προστασία του περιβάλλοντος και την εξυπηρέτηση των μεγάλων εθνικών και κοινωνικών στόχων βιώσιμης ανάπτυξης, χωροταξικής αναδιάρθρωσης και άρσης των εμποδίων επικοινωνίας μεταξύ των περιφερειών.

Η εσωτερίκευση του εξωτερικού κόστους της μεταφοράς και ο αυστηρότερος και πληρέστερος έλεγχος των οδικών μεταφορών, θα αποκαταστήσει δίκαιους και ισότιμους όρους ανταγωνισμού. Η ανάπτυξη των συνδυασμένων μεταφορών με κορμό στις χερσαίες μεταφορές τον σιδηρόδρομο, θα αποτρέψει την άσκοπη κατασπατάληση πόρων (μεταφορικές υποδομές, ενέργεια). Η επιδότηση από την Πολιτεία με τη μορφή Υποχρεώσεων Δημόσιας Υπηρεσίας των (λογιστικά) ελλειματικών δρομολογίων τραίνων και λεωφορείων στην ελληνική περιφέρεια, κατά το πρότυπο των άγονων γραμμών των ακτοπλοικών και αεροπορικών μεταφορών, θα εξασφαλίσει την ανάπτυξη ενός κοινωνικά βιώσιμου συγκοινωνιακού ιστού στη χώρα.

Ο σκοπός του δικτύου

Με τη δημιουργία του Δικτύου «ΕΠΙΒΑΤΗΣ» επιδιώκεται η ευαισθητοποίηση, η κινητοποίηση και η αξιοποίηση των ζωντανών δυνάμεων του τόπου (συλλογικών φορέων και πολιτών) για την κατάκτηση του αυτονόητου για τον πολιτισμό, την ανθρωπιά, το περιβάλλον και την ποιότητα ζωής. Η δημόσια συγκοινωνία, το περπάτημα και το ποδήλατο αποτελούν στοίχημα κοινωνίας που θα κερδηθεί μόνο με συμμετοχή και συναίνεση, με υπεύθυνες προσωπικές και συλλογικές στρατηγικές.

ΟΜΑΔΑ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΙΩΣΙΜΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ «Ο ΕΠΙΒΑΤΗΣ»

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ «ΕΠΙΒΑΤΗΣ» (Σχέδιο προς συζήτηση μεταξύ όσων αποφασίσουν την ένταξή τους στο Δίκτυο)

Ποιοι μπορούν να συμμετέχουν ως μέλη:
  
1) φυσικά πρόσωπα ευαισθητοποιημένα σε θέματα βιώσιμων μορφών κινητικότητας / μεταφορών και ποιότητας ζωής (απλοί πολίτες, ανεξαρτήτως πολιτικής και κομματικής προτίμησης, ειδικοί επιστήμονες, ακτιβιστές του οικολογικού, καταναλωτικού και φιλοσυγκοινωνιακού χώρου, στελέχη της Τ.Α. και της Ν.Α. κλπ)

2) συλλογικοί φορείς χαρακτήρα ΜΚΟ και έντυπα που εκφράζουν τα αιτήματα της κοινωνίας των πολιτών στους ανωτέρω τομείς (π.χ. οικολογικές κινήσεις, Σύλλογοι Φίλων Σιδηροδρόμου, κινήσεις για τα δικαιώματα ποδηλατών και πεζών [«Φίλοι του Ποδηλάτου» κλπ], σύλλογοι για τα ΑΜΕΑ, σωματεία προστασίας καταναλωτών κλπ).

Στο Δίκτυο δεν μπορούν να συμμετέχουν, ως μέλη, κομματικές οργανώσεις, συνδικάτα και πολιτικές παρατάξεις που δραστηριοποιούνται σε δήμους, φοιτητικές ενώσεις, συνδικάτα και λοιπούς μαζικούς χώρους.

Το Δίκτυο επιδιώκει συνεργασία σε θέματα κοινού ενδιαφέροντος για δημόσιες παρεμβάσεις (διατύπωση αιτημάτων και συμμετοχή στον κοινωνικό διάλογο για συγκοινωνιακά-αναπτυξιακά θέματα, προβλήματα κυκλοφορίας και ποιότητας ζωής, βελτίωσης και επέκτασης παρεχόμενων υπηρεσιών από συγκοινωνιακούς φορείς κλπ) με:

- Επιστημονικά και Επαγγελματικά Σωματεία / Συλλόγους (π.χ. Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, Σύλλογος Ελλήνων Πολεοδόμων και Χωροτακτών, Σύλλογος Πολιτικών Μηχανικών Ελλάδος, Εμπορικός Σύλλογος κλπ).
- Συνδικάτα και Ενώσεις Εργαζομένων και Φοιτητών
- ΑΕΙ / ΤΕΙ (αρμόδια τμήματα)
- Τοπικούς πολιτιστικούς / εξωραϊστικούς συλλόγους και άλλες τοπικές συλλογικές εκφάνσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα ποιότητας ζωής.
- Φορείς Τοπικής και Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης και Δημοτικές / Νομαρχιακές Παρατάξεις.
- Επιστημονικά και Επαγγελματικά Επιμελητήρια (π.χ. ΤΕΕ, Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο κλπ).
  

Αποδέκτες των παρεμβάσεων του Δικτύου είναι:

- Οι φορείς της Πολιτείας: Κυβέρνηση (και ιδιαίτερα τα καθ’ύλην αρμόδια Υπουργεία Μεταφορών, ΠΕΧΩΔΕ και Εθν. Οικονομίας), πολιτικά κόμματα, Φορείς Τ.Α και Ν.Α
- Εποπτευόμενοι Οργανισμοί των ως άνω Υπουργείων (Συγκοινωνιακοί Φορείς, Οργανισμοί Ρυθμ. Σχεδίου Αθήνας / Θεσσαλονίκης κλπ)
- Τα έντυπα και ηλεκτρονικά Μέσα Συλλογικής Πληροφόρησης / Ενημέρωσης (Ημερήσιος και Περιοδικός Τύπος, Ραδιοτηλεοπτικοί σταθμοί κλπ)- ΜΜΕ

Μέσα και τρόποι δραστηριοποίησης και προώθησης των θέσεων του Δικτύου μπορούν να είναι:

- Ανακοινώσεις και δελτία τύπου.
- Συνεντεύξεις στα ΜΜΕ.
- Οργάνωση ή συμμετοχή σε συνεντεύξεις τύπου, ημερίδες, συνέδρια και λοιπές συλλογικές διαδικασίες ανάλογου χαρακτήρα (δημόσιου διαλόγου και παρέμβασης) για επίτευξη των διακηρυγμένων στόχων του Δικτύου.
- Οργάνωση ή συμμετοχή σε συμβολικές «ακτιβιστικές ενέργειες» και μαζικές εκδηλώσεις διεκδικητικού χαρακτήρα για επίτευξη των διακηρυγμένων στόχων του Δικτύου.
- Έκδοση ενημερωτικών φυλλαδίων και περιοδικών εκδόσεων παρεμβατικού, ιστορικού και επιστημονικού χαρακτήρα.
- Δημιουργία ιστοσελίδας στο Διαδίκτυο

Η συμμετοχή και δραστηριοποίηση στο Δίκτυο βασίζεται στις αρχές της εθελοντικότητας και της ομοφωνίας. Εάν κάποιο μέλος (φυσικό πρόσωπο ή φορέας) διαφωνεί σε κάποιο επιμέρους θέμα με την άποψη της πλειοψηφίας, τότε παράλληλα με την προς τα έξω δημοσιοποίηση της άποψης του Δικτύου, μπορεί εάν το ζητήσει να δημοσιοποιείται και η διαφορετική του άποψη χωρίς να αίρεται η συμμετοχή του στο Δίκτυο.

Όλοι οι συμμετέχοντες φορείς και πρόσωπα διατηρούν στο ακέραιο την αυτονομία και τις επιμέρους επιλογές τους.

Είναι αυτονόητο ότι όλοι οι συμμετέχοντες αποδέχτηκαν και αυτοδεσμεύονται στην υποστήριξη των θεμελιωδών σκοπών που διατυπώνονται στην παρούσα ιδρυτική διακήρυξη του Δικτύου. Η σοβαρή διαφωνία με τους σκοπούς αυτούς καθιστά άνευ νοήματος την συμμετοχή, φορέα ή προσώπου, στο Δίκτυο. (Εάν υπάρξει τέτοιου είδους διαφοροποίηση το θέμα της παραμονής ή όχι του μέλους στο Δίκτυο τίθεται υπόψη της Συνόδου των μελών που αποφασίζει σχετικά με πλειοψηφία 2/3 επί των παρόντων.)

Η Σύνοδος των μελών που συγκαλείται 2 φορές τον χρόνο αποτελεί το ανώτερο όργανο του Δικτύου, από την οποία εκλέγεται σε ετήσια βάση η πενταμελής Συντονιστική Γραμματεία.

Η Σύνοδος μπορεί να συγκληθεί και εκτάκτως εάν ζητηθεί εγγράφως από την Συντ. Γραμματεία ή τουλάχιστον το 1/5 των φορέων μελών ή το 10% των προσώπων που συμμετέχουν.

Για δημόσιες παρεμβάσεις σε θέματα της Επικαιρότητας η Σ.Γ. μπορεί να επικοινωνεί και ηλεκτρονικά με τα μέλη, ζητώντας την σχετική συγκατάθεση και ανάδρασή τους σε κείμενα ανακοινώσεων και διατύπωσης θέσεων πάνω στα διάφορα ανακύπτοντα θέματα.

Η ψήφος των μελών (φυσικών προσώπων και φορέων) είναι ισότιμη. 

Η κάλυψη των οικονομικών αναγκών που χρειάζονται για να επιτελεί το Δίκτυο τους σκοπούς του, γίνεται από τα μέλη του ή από άλλες δωρεές ή εισφορές η αποδοχή των οποίων βρίσκεται υπό την ομόφωνη συναίνεση της Συντονιστικής Γραμματείας. Το ύψος των εισφορών καθορίζεται κατά περίπτωση, ανάλογα με τους τρέχουσες ανάγκες.   

Μέχρι την σύγκληση της πρώτης τακτικής Συνόδου του Δικτύου, την κεντρική ευθύνη για τις εξωτερικές δράσεις του θα έχει η πενταμελής Προσωρινή Συντονιστική Γραμματεία (Π.Σ.Γ.) που ορίζεται από την Ομάδα Πρωτοβουλίας για την ίδρυση του Δικτύου για την Δημόσια Συγκοινωνία και την βιώσιμη κινητικότητα «Ο Επιβάτης», παράλληλα με την ιδρυτική πράξη του.

Προσωρινή Συντονιστική Γραμματεία:
Θάνος Βλαστός-Αναπληρωτής Καθηγητής ΕΜΠ, συγκοινωνιολόγος-πολεοδόμος
Σάκης Κουρουζίδης-σεισμολόγος, πρόεδρος της Ευωνύμου Οικολογικής Βιβλιοθήκης
Γιάννης Παρασκευόπουλος-νομικός, μέλος της Γραμματείας των Οικολόγων-           Πράσινων
Γιάννης Μεταξάς-γιατρός, μέλος του Δ.Σ. και εκπρόσωπος του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου
Γιώργος Νάθενας-μαθηματικός-συγκοινωνιολόγος

Ενωση για την Προώθηση Ισχυροποίηση Βελτίωση Αναβάθμιση ΤΗς Συγκοινωνίας

Για περισσότερες πληροφορίες: Γ. Νάθενας  6974 795761

σαρρης νωντας αρχιτεκ
Επισκέπτης , 2006-01-01 17:20:14
αγαπητοι φιλοι χρονια πολλα με μεγαλη μου ικανοποιηση διαβασα μολις την προσπαθεια για μια βιωσιμη κινητηκοτητα.εντελως συνοπτικα ενημερωνω οτι τωρα και δεκα περιπου μηνες δημιουργηθηκε το πανελληνιο δικτυο για την βιοσιμη κινητηκοτητα και το ποδηλατο.σε αυτο το δικτυο συμετεχουν ηδη περιπου πενηντα ελληνικες πολεις-και το ηρακλειο-πριν 4 μηνες πραγματοποιηθηκε το παγκοσμιο συνενδριο στο δουβλινο ιρλανδιας και πριν 3 μηνες το ανολογο πανελληνιο συνενδριο στην λαρισσα 
ως προεδρος τησ επιτροπης κυκλοφοριας της πολης μας σε προσφατο δημοτικο συμβουλιο προωθησα και προστεθηκε στον τιτλο της επιτροπης αυτης και ο συμπληρωματικος" επιτροπη κυκλοφοριας και βιοσιμης κινητηκοτητας."επισης εκπροσωπω τον δημο μας σε αυτο το δικτυο.τον χρονο που μας ηλθε εχομε πολλα να πουμε και πολυ περισσοτερα να πραγματοποιησομε.συντομα θα επικοινωνησομε για να σχεδιασομε δρασεις με στοχο "την βιοσιμη κινητηκοτητα στην πολη μας"

.
ecocrete.gr .

Τελευταίες δημοσιεύσεις:
Δημοφιλέστερα άρθρα:

ÌΓ ôçí ΓáãΓΓ­Γ©ΓÞ ÷ïñçãßΓʽ ôçò

¸íôáðç & ØçâéΓʽΓÞ ÅðéΓïéíùíßΓʽ
Είσοδος Χρήστη
Ψευδώνυμο

Κωδικός

Ξέχασες τον κωδικό;
Ξεχάσατε τον κωδικό σας?
Δεν έχετε λογαριασμό ακόμα? Δημιουργήστε τώρα!
Έχουμε 78 επισκέπτες σε σύνδεση
Επισκέπτες: 54573147
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:



ΛΑΦΟΝΗΣΙ S.O.S. Πρωτοβουλία Πολιτών για την Προστασία του Λαφονησιού. Συλλογή υπογραφών!

Cavo Sidero
facebook group!



Φουρόγατος 78 Μαρ-Απρ 08
Φουρόγατος 77 Ιαν-Φεβ 08
Φουρόγατος 76 Νοε-Δεκ 07
Φουρόγατος 75 Σεπ-Οκτ 07
Φουρόγατος 74 Ιουλ-Αύ 07
Φουρόγατος 73 Μάι-Ιούν 07
Φουρόγατος 72 Μαρ-Απρ 07
Φουρόγατος 71 Ιαν-Φεβ 07
Φουρόγατος 70 Νοε-Δεκ 06
Φουρόγατος 69 Σεπ-Οκτ 06
Φουρόγατος 68 Ιουλ-Αυ 06
Φουρόγατος 67 Μαι-Ιουν 06
Φουρόγατος 66 Μαρ-Απρ 06
Φουρόγατος 65 Ιαν-Φεβ 06


Οικολόγιο 5. 20.01.2010

Οικολόγιο 4. 27.03.2009

Οικολόγιο 3. 12.10.2008
Οικολόγιο 2. 25.07.2008
Οικολόγιο 1. 10.06.2008


Φυλλάδιο της Οικολογικής Πρωτοβουλίας Χανίων για τις επιπτώσεις από τα κινητά και τις κεραίες


 
Οι εισηγήσεις της Ημερίδας "Προοπτικές βιώσιμης τοπικής ανάπτυξης και μεγάλες τουριστικές επενδύσεις"  9 Δεκ. 2006 στην 5η Συνάντηση του ΟικοΚρήτη

Κίνηση Πολιτών Μεσσαράς για το Περιβάλλον
Κατεβάστε το ενημερωτικό φυλλάδιο για το Διαμετακομιστικό Σταθμό στον κόλπο της Μεσσαράς (.pdf 425k)

ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ ΤΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΣΤΟΝ ΚΟΛΠΟ ΤΗΣ ΜΕΣΣΑΡΑΣ!
Κατά της εγκατάστασης ενός τεραστίου διαμετακομιστικού σταθμού στον κόλπο της Μεσσαράς στη Νότια Κρήτη!

Η Ημερίδα στη Σητεία (27.2.2006) για τις μεγάλες τουριστικές επενδύσεις στην Ανατολική Κρήτη

 Γήπεδα Γκολφ
• Οι εισηγήσεις της ημερίδας για τα γήπεδα γκολφ
• ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΣΕ ΑΡΧΕΙΟ .doc ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ! (660k)
Γήπεδα Γκολφ: Παραπομπές
Ο Πόλεμος του Γκολφ στην Ιερή Κοιλάδα του Μεξικού

Φράγμα στο φράγμα Αποσελέμη!!!
 
Τα συμπεράσματα της επιστημονικής ημερίδας για το φράγμα στον Αποσελέμη (.doc)
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ - ΠΕΡΙΛΗΨΕΙΣ - ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ
Το φράγμα στον Αποσελέμη είναι διάτρητο!

ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ECOCRETE: Στην Κεντρική Σελίδα του ecocrete θα βρεις παραπομπές για τα 60 τελευταία άρθρα. Για να διαβάσεις παλαιότερα άρθρα, πήγαινε στις σελίδες των
οικολογικών ομάδων και στο αρχείο άρθρων όπου μπορείς να τα αναζητήσεις θεματικά. Μπορείς ακόμη να χρησιμοποιήσεις την ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ.
Θα βρεις επίσης πάνω από 700 παραπομπές στη σελίδα ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ


ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ | ΑΡΧΕΙΟ ΑΡΘΡΩΝ | ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ | ΔΡΑΣΕ ΤΩΡΑ! | ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ | ΒΙΒΛΙΑ-ΤΥΠΟΣ κ.α.
©2001 - 2004, Ecocrete, All Rights Reserved.
WebSite Created and Hosted by metrovista creative media, Heraklion.