Νομοθετικό πλαίσιο για την διευκόλυνση των γηπέδων γκ |
|
|
Γήπεδα Γκολφ - Μεγάλες τουριστικές επενδύσεις
|
e
,
Κυριακή, 06 Αύγουστος 2006
|
«Το γκολφ απευθύνεται σε υψηλότερες εισοδηματικές τάξεις επισκεπτών τουριστών και πρέπει να είναι στόχος για τη χώρα μας» ανέφερε η Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης Φάνη Πάλλη-Πετραλιά, κατά τη πρόσφατη επίσκεψή της στο Ηράκλειο της Κρήτης με αφορμή τη διοργάνωση του 1ου Διεθνούς Τουρνουά Γκολφ στην Ελλάδα. Προτεραιότητα για το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης είναι η ανάπτυξη του γκολφ, για το οποίο το υπουργείο ετοιμάζει καινούριο νομοθετικό πλαίσιο που θα αποτελέσει κλειδί για την ανάπτυξή του, αποκάλυψε η κ. Πετραλιά, τονίζοντας ότι «πρέπει να δημιουργηθούν και θα δημιουργηθούν γήπεδα γκολφ τα επόμενα χρόνια, καθώς υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για επενδύσεις και από πλευράς οικονομικής ανάπτυξης», συμπληρώνοντας επίσης ότι «το μέλλον της οικιστικής ανάπτυξης στηρίζεται και στο γκολφ». Η Υπουργός δεν φαίνεται να λαμβάνει καθόλου υπόψη της τις σοβαρές ενστάσεις των οικολογικών οργανώσεων που αντιτίθενται σθεναρά στο είδος αυτό της ανάπτυξης που προωθείται και στην προοπτική να εγκατασταθούν γήπεδα γκολφ και η έντονη οικιστική ανάπτυξη που τα συνοδεύει στις ημιξηρικές και προστατευμένες από Ευρωπαϊκές και Διεθνείς συνθήκες περιοχές της Χώρας. Οι οικολογικές οργανώσεις υποστηρίζουν ότι θα υπάρξουν πολλαπλές αρνητικές συνέπειες, όχι μόνο στο περιβάλλον, στο τοπίο και στους φυσικούς πόρους όπως στο νερό και το έδαφος αλλά και στις τοπικές οικονομίες που θα δουν τις μεγάλες εταιρίες να λυμαίνονται τον τόπο, βάζοντάς τις στο περιθώριο. Η κυρία Πετραλιά δεν έλαβε υπόψη ούτε την προειδοποίηση του ο Γενικού Διευθυντή της Sunvil Holidays, κ. Noel Josephides όταν τη συνάντησε πριν το Πάσχα. Ο κ. Josephides προέτρεψε τους ελληνικούς τουριστικούς φορείς και συγκεκριμένα το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης να πάψουν να ασχολούνται με τις πολιτικές τουριστικής ανάπτυξης, που ακολουθεί η Πορτογαλία και η Ισπανία και να μην προσπαθούν να τις μιμηθούν, αλλά να προβάλλουν τις μοναδικές φυσικές ομορφιές της Ελλάδας. Συμβούλεψε τις ελληνικές τουριστικές αρχές να ξεχάσουν τα γήπεδα γκολφ και τις μαρίνες και να επικεντρωθούν στις μοναδικές ομορφιές της χώρας, που την διαφοροποιούν αισθητά από τις υπόλοιπες και την καταστούν ‘μαγνήτη’ τουριστών. Έθεσε μάλιστα στην κ. Πετραλιά τα ακόλουθα εύλογα ερωτήματα: Γιατί οι Έλληνες δεν διαφημίσουν αυτά που διαθέτουν πιο αποτελεσματικά; Ο κόσμος ξέρει την ύπαρξη των Μετέωρων και το φαράγγι του Βίκου; Ξέρει κανείς πόσο μοναδικό είναι το Πήλιο; Αν η Νέα Ζηλανδία και η Αυστραλία μπορούν και πλημμυρίζουν την Βρετανία με εικόνες από τις ομορφιές τους, τότε γιατί δεν μπορεί και η Ελλάδα; . ecocrete.gr . |