ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ arrow ΑΡΧΕΙΟ ΑΡΘΡΩΝ Πέμπτη 30 Ιούν 2022
Μενού - Επιλογές
ΕΠΙΛΟΓΕΣ
Μόνο το 7% των Ελλήνων γνωρίζουν τον ενιαίο ευρωπαϊκό α Εκτύπωση Αποστολή με e-mail
ΑΡΧΕΙΟ ΑΡΘΡΩΝ - Ενημέρωση
Δ. Παπαδημούλης , Παρασκευή, 16 Φεβρουάριος 2007
Κομισιόν: «Μόνο το 7% των Ελλήνων γνωρίζουν τον ενιαίο ευρωπαϊκό αριθμό κλήσης έκτακτης ανάγκης 112»

15-01-2007
 
«Μόνο το 7% των Ελλήνων ...οι λιγότεροι από κάθε άλλη χώρα της ΕΕ-25- γνωρίζουν τον ενιαίο ευρωπαϊκό αριθμό κλήσης έκτακτης ανάγκης 112», απαντά η Επίτροπος για την Κοινωνία της Πληροφορίας κ. Βιβιάν Ρέντινγκ στον ευρωβουλευτή του ΣΥΝ Δ. Παπαδημούλη.

Ο Ευρωβουλευτής του ΣΥΝ με ερώτησή του προς την Επιτροπή έθετε ζήτημα ορθής εφαρμογής της καθολικής υπηρεσίας για τον ενιαίο ευρωπαϊκό αριθμό κλήσης έκτακτης ανάγκης 112 στην Ελλάδα και ζητούσε πληροφορίες σχετικά με την πορεία υλοποίησης του προγράμματος και ιδιαίτερα για την καμπάνια πληροφόρησης, που έχει διεξαχθεί για γνωρίσουν οι Έλληνες πολίτες την υπηρεσία.

Υπενθυμίζεται ότι το 112 είναι ένας ευρωπαϊκός αριθμός τον οποίο μπορούν να χρησιμοποιούν οι πολίτες που ταξιδεύουν στο εξωτερικό σε οποιαδήποτε περίπτωση έκτακτης ανάγκης από όλα τα τηλέφωνα, σταθερά και κινητά, σε όλη την ΕΕ των 25. Το 112 διευκολύνει όσους ταξιδεύουν να θυμούνται έναν και μόνο αριθμό, όπου κι αν πηγαίνουν. και έχει μεγάλη σημασία ιδιαίτερα για χώρες, που επενδύουν στον τουρισμό, όπως η Ελλάδα.

Όπως τονίζει η κ. Ρέντινγκ στην απάντησή της: «Η Eπιτροπή είναι ενήμερη για τη σημερινή κατάσταση ως προς τη διάθεση πληροφοριών για τον εντοπισμό του καλούντος στον αριθμό 112 στην Ελλάδα. Οι πληροφορίες εντοπισμού του καλούντος δεν είναι ακόμη διαθέσιμες στις αρμόδιες για την αντιμετώπιση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης αρχές για όλες τις κλήσεις στην Ελλάδα. Για τον λόγο αυτό, η Επιτροπή έχει λάβει μέτρα κατά της Ελλάδας, κινώντας διαδικασία παράβασης για εσφαλμένη εφαρμογή της οδηγίας καθολικής υπηρεσίας, και ιδίως του άρθρου 26 παράγραφος 3 αυτής.

Στην απάντησή της η Ευρωπαία Επίτροπος διευκρινίζει ότι: «Η εν λόγω διάταξη ορίζει ότι «τα κράτη μέλη εξασφαλίζουν ότι, οι επιχειρήσεις που εκμεταλλεύονται δημόσια τηλεφωνικά δίκτυα, διαθέτουν πληροφορίες για τον εντοπισμό του καλούντος στις αρμόδιες για την αντιμετώπιση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης αρχές, στο μέτρο του τεχνικώς εφικτού, για όλες τις κλήσεις στον ενιαίο ευρωπαϊκό αριθμό κλήσης έκτακτης ανάγκης "112".» και συνεχίζει αναφέροντας: «Η απόφαση για την αποστολή προειδοποιητικής επιστολής ελήφθη από την Επιτροπή στις 4 Απριλίου 2006. Στις 12 Οκτωβρίου 2006, η Επιτροπή αποφάσισε να αποστείλει αιτιολογημένη γνώμη στην Ελλάδα. Η Ελλάδα υποχρεούται να συμμορφωθεί προς την αιτιολογημένη γνώμη εντός δύο μηνών από τη λήψη της.»

Όσον αφορά το ζήτημα της πληροφόρησης των πολιτών στην Ελλάδα η κ. Ρέντινγκ είναι ιδιαιτέρως αποκαλυπτική, μόνο το 7% των Ελλήνων γνωρίζουν τον ενιαίο ευρωπαϊκό αριθμό κλήσης έκτακτης ανάγκης 112 ? το χαμηλότερο ποσοστό στην Ευρ. Ένωση. Πιο συγκεκριμένα η Επίτροπος αναφέρει: «Με πρόσφατη έρευνα νοικοκυριών σχετικά με την ηλεκτρονική επικοινωνία, η οποία πραγματοποιήθηκε από το Ευρωβαρόμετρο και δημοσιεύθηκε τον Ιανουάριο 2006, συγκεντρώθηκαν στοιχεία για την πληροφόρηση του κοινού όσον αφορά τον ενιαίο ευρωπαϊκό αριθμό έκτακτης ανάγκης στην ΕΕ-25. Ζητήθηκε από τους ερωτώμενους να αναφέρουν τον ενιαίο ευρωπαϊκό αριθμό έκτακτης ανάγκης που μπορούν να καλέσουν από οποιοδήποτε κράτος μέλος. Η πληροφόρηση του κοινού σχετικά με τον αριθμό 112 στην Ελλάδα ανήλθε σε ποσοστό 7%, το χαμηλότερο σε σύγκριση με το 35% που αποτελεί τον μέσο όρο στην ΕΕ-25. Κατόπιν αυτού, θα ήταν ευπρόσδεκτες περαιτέρω εκστρατείες ενημέρωσης στην Ελλάδα για τις υπηρεσίες του αριθμού 112.»


Η απάντηση της κ. Reding εξ ονόματος της Επιτροπής (E-4848/06EL 10.1.2007)

Η Eπιτροπή είναι ενήμερη για τη σημερινή κατάσταση ως προς τη διάθεση πληροφοριών για τον εντοπισμό του καλούντος στον αριθμό 112 στην Ελλάδα. Οι πληροφορίες εντοπισμού του καλούντος δεν είναι ακόμη διαθέσιμες στις αρμόδιες για την αντιμετώπιση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης αρχές για όλες τις κλήσεις στην Ελλάδα (βλ. δελτίο Τύπου IP/06/464). Για τον λόγο αυτό, η Επιτροπή έχει λάβει μέτρα κατά της Ελλάδας, κινώντας διαδικασία παράβασης για εσφαλμένη εφαρμογή της οδηγίας καθολικής υπηρεσίας*, και ιδίως του άρθρου 26 παράγραφος 3 αυτής. Η εν λόγω διάταξη ορίζει ότι «τα κράτη μέλη εξασφαλίζουν ότι, οι επιχειρήσεις που εκμεταλλεύονται δημόσια τηλεφωνικά δίκτυα, διαθέτουν πληροφορίες για τον εντοπισμό του καλούντος στις αρμόδιες για την αντιμετώπιση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης αρχές, στο μέτρο του τεχνικώς εφικτού, για όλες τις κλήσεις στον ενιαίο ευρωπαϊκό αριθμό κλήσης έκτακτης ανάγκης "112".». Η απόφαση για την αποστολή προειδοποιητικής επιστολής ελήφθη από την Επιτροπή στις 4 Απριλίου 2006. Στις 12 Οκτωβρίου 2006, η Επιτροπή αποφάσισε να αποστείλει αιτιολογημένη γνώμη στην Ελλάδα. Η Ελλάδα υποχρεούται να συμμορφωθεί προς την αιτιολογημένη γνώμη εντός δύο μηνών από τη λήψη της.

Όσον αφορά τις γλώσσες, σύμφωνα με τις πληροφορίες που διαθέτει η Επιτροπή, οι υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης μπορούν να απαντήσουν κλήσεις προς τον αριθμό 112 σε τρεις γλώσσες, δηλαδή ελληνικά, αγγλικά και γαλλικά. Ως προς το θέμα του χειρισμού των γλωσσών από τις υπηρεσίες του 112, στο πλαίσιο των διασκέψεων που οργάνωσε η Επιτροπή το 2005 και 2006 σχετικά με το 112 και τις πρωτοβουλίες «eCall» διαπιστώθηκε ότι σε ορισμένα κράτη μέλη της Ε.Ε. έχουν εκτελεσθεί επιτυχή πειράματα όσον αφορά τα κέντρα κλήσεων δημόσιας ασφάλειας (PSAP), τα οποία επεξεργάζονται τις κλήσεις προς το 112. Τα γλωσσικά εμπόδια έχουν υπερπηδηθεί μέσω της εκτροπής των κλήσεων προς άλλα PSAP που έχουν τις αναγκαίες γλωσσικές γνώσεις, όπου τα προβλήματα μπορούν να γίνουν ταχύτερα κατανοητά και να καθοριστούν οι αναγκαίες ενέργειες της υπηρεσίας έκτακτης ανάγκης. Οι αρχές της Ελλάδας και άλλων κρατών μελών θα μπορούσαν να ωφεληθούν από το παράδειγμα αυτό.

Κατά την εισαγωγή της υπηρεσίας, πραγματοποιήθηκε εκστρατεία ευαισθητοποίησης του κοινού, κυρίως μέσω της τηλεόρασης και των εφημερίδων. Όσον αφορά την τεχνολογία που έχει εγκατασταθεί στα κινητά τηλέφωνα, η Επιτροπή θεωρεί ότι η βραχυπρόθεσμη λύση για τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα θα ήταν η μέθοδος «pull» (κατόπιν αιτήσεως) για τον εντοπισμό του καλούντος σε επίπεδο ταυτότητας κυψέλης, αλλά δεν έχει ακόμη πληροφορίες ως προς το εάν η λύση αυτή όντως έχει εφαρμοστεί.

Σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες, οι πολίτες ενημερώνονται σχετικά με την ύπαρξη και τη χρήση του 112 μέσω ανακοινώσεων στα κοινόχρηστα τηλέφωνα και στους τηλεφωνικούς καταλόγους. Πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία αυτή περιλαμβάνονται επίσης σε φυλλάδια που διατίθενται στα κύρια σημεία εισόδου στην Ελλάδα (αεροδρόμια, λιμένες και σιδηροδρομικούς σταθμούς), καθώς και σε περιοδικά ταξιδιωτικών γραφείων και φυλλάδια ξενοδοχειακών ενώσεων. Με πρόσφατη έρευνα νοικοκυριών σχετικά με την ηλεκτρονική επικοινωνία, η οποία πραγματοποιήθηκε από το Ευρωβαρόμετρο και δημοσιεύθηκε τον Ιανουάριο 2006, συγκεντρώθηκαν στοιχεία για την πληροφόρηση του κοινού όσον αφορά τον ενιαίο ευρωπαϊκό αριθμό έκτακτης ανάγκης στην ΕΕ-25. Ζητήθηκε από τους ερωτώμενους να αναφέρουν τον ενιαίο ευρωπαϊκό αριθμό έκτακτης ανάγκης που μπορούν να καλέσουν από οποιοδήποτε κράτος μέλος. Η πληροφόρηση του κοινού σχετικά με τον αριθμό 112 στην Ελλάδα ανήλθε σε ποσοστό 7%, το χαμηλότερο σε σύγκριση με το 35% που αποτελεί τον μέσο όρο στην ΕΕ-25.
Κατόπιν αυτού, θα ήταν ευπρόσδεκτες περαιτέρω εκστρατείες ενημέρωσης στην Ελλάδα για τις υπηρεσίες του αριθμού 112.

*Οδηγία 2002/22/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 7ης Μαρτίου 2002, για την καθολική υπηρεσία και τα δικαιώματα των χρηστών όσον αφορά δίκτυα και υπηρεσίες ηλεκτρονικών επικοινωνιών, ΕΕ L 108 της 24.4.2002.

Το άρθρο προέρχεται από το www.syn-europe.gr.

 

.
ecocrete.gr .


ÌΓ ôçí ΓáãΓΓ­Γ©ΓÞ ÷ïñçãßΓʽ ôçò

¸íôáðç & ØçâéΓʽΓÞ ÅðéΓïéíùíßΓʽ
Είσοδος Χρήστη
Ψευδώνυμο

Κωδικός

Ξέχασες τον κωδικό;
Ξεχάσατε τον κωδικό σας?
Δεν έχετε λογαριασμό ακόμα? Δημιουργήστε τώρα!
Έχουμε 222 επισκέπτες σε σύνδεση
Επισκέπτες: 54040140
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:



ΛΑΦΟΝΗΣΙ S.O.S. Πρωτοβουλία Πολιτών για την Προστασία του Λαφονησιού. Συλλογή υπογραφών!

Cavo Sidero
facebook group!



Φουρόγατος 78 Μαρ-Απρ 08
Φουρόγατος 77 Ιαν-Φεβ 08
Φουρόγατος 76 Νοε-Δεκ 07
Φουρόγατος 75 Σεπ-Οκτ 07
Φουρόγατος 74 Ιουλ-Αύ 07
Φουρόγατος 73 Μάι-Ιούν 07
Φουρόγατος 72 Μαρ-Απρ 07
Φουρόγατος 71 Ιαν-Φεβ 07
Φουρόγατος 70 Νοε-Δεκ 06
Φουρόγατος 69 Σεπ-Οκτ 06
Φουρόγατος 68 Ιουλ-Αυ 06
Φουρόγατος 67 Μαι-Ιουν 06
Φουρόγατος 66 Μαρ-Απρ 06
Φουρόγατος 65 Ιαν-Φεβ 06


Οικολόγιο 5. 20.01.2010

Οικολόγιο 4. 27.03.2009

Οικολόγιο 3. 12.10.2008
Οικολόγιο 2. 25.07.2008
Οικολόγιο 1. 10.06.2008


Φυλλάδιο της Οικολογικής Πρωτοβουλίας Χανίων για τις επιπτώσεις από τα κινητά και τις κεραίες


 
Οι εισηγήσεις της Ημερίδας "Προοπτικές βιώσιμης τοπικής ανάπτυξης και μεγάλες τουριστικές επενδύσεις"  9 Δεκ. 2006 στην 5η Συνάντηση του ΟικοΚρήτη

Κίνηση Πολιτών Μεσσαράς για το Περιβάλλον
Κατεβάστε το ενημερωτικό φυλλάδιο για το Διαμετακομιστικό Σταθμό στον κόλπο της Μεσσαράς (.pdf 425k)

ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ ΤΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΣΤΟΝ ΚΟΛΠΟ ΤΗΣ ΜΕΣΣΑΡΑΣ!
Κατά της εγκατάστασης ενός τεραστίου διαμετακομιστικού σταθμού στον κόλπο της Μεσσαράς στη Νότια Κρήτη!

Η Ημερίδα στη Σητεία (27.2.2006) για τις μεγάλες τουριστικές επενδύσεις στην Ανατολική Κρήτη

 Γήπεδα Γκολφ
• Οι εισηγήσεις της ημερίδας για τα γήπεδα γκολφ
• ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΣΕ ΑΡΧΕΙΟ .doc ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ! (660k)
Γήπεδα Γκολφ: Παραπομπές
Ο Πόλεμος του Γκολφ στην Ιερή Κοιλάδα του Μεξικού

Φράγμα στο φράγμα Αποσελέμη!!!
 
Τα συμπεράσματα της επιστημονικής ημερίδας για το φράγμα στον Αποσελέμη (.doc)
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ - ΠΕΡΙΛΗΨΕΙΣ - ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ
Το φράγμα στον Αποσελέμη είναι διάτρητο!

ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ECOCRETE: Στην Κεντρική Σελίδα του ecocrete θα βρεις παραπομπές για τα 60 τελευταία άρθρα. Για να διαβάσεις παλαιότερα άρθρα, πήγαινε στις σελίδες των
οικολογικών ομάδων και στο αρχείο άρθρων όπου μπορείς να τα αναζητήσεις θεματικά. Μπορείς ακόμη να χρησιμοποιήσεις την ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ.
Θα βρεις επίσης πάνω από 700 παραπομπές στη σελίδα ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ


ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ | ΑΡΧΕΙΟ ΑΡΘΡΩΝ | ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ | ΔΡΑΣΕ ΤΩΡΑ! | ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ | ΒΙΒΛΙΑ-ΤΥΠΟΣ κ.α.
©2001 - 2004, Ecocrete, All Rights Reserved.
WebSite Created and Hosted by metrovista creative media, Heraklion.